Trampolinen er afspærret, da den er defekt
Benyt derfor ikke trampolinen og fortæl jeres børn at de ikke må bruge trampolinen lige nu.
Trampolin
Beboerne Posted on 2026-06-04 16:57:31- Kommentarer(0) https://blog.bispebjergbakke.net/?p=1358
Bispebjerg Bakkes Beboerblog. Her er opslag fra Beboerrepræsentationen, udvalg m.m.
Trampolinen er afspærret, da den er defekt
Benyt derfor ikke trampolinen og fortæl jeres børn at de ikke må bruge trampolinen lige nu.